000 06927nam a22003497a 4500
999 _c26
_d26
003 MN-UlUAC
005 20220128183943.0
008 200409200409b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a27
040 _cMNUAC
041 _amon
082 _221
_a700
_a306
_bМ 695
110 _aСУИС, Соёл урлаг судлалын хүрээлэн
245 0 _aМонголын соёл, урлаг судлал
260 _aУБ
_bИнтерпресс
_c1999
300 _a458х.
490 _vБоть I-II
505 _aСОЁЛ, УРЛАГ СУДЛАЛЫН ТҮҮХ, ОНОЛЫН АСУУДАЛ Д. Цэдэв. Олноо өргөгдсөн хаант монгол улс түүний сүлд дууны тухай a Ж. Энэбиш. Аман уламжлалт болон бичгийн хөгжмийн харилцан шүтэлцээ С. Цэрэндорж. Монголын хүүхэлдэйн театрын уламжлал Л. Хүрэлбаатар. Монгол цам Л. Батчулуун. Эрдэнэ зуугийн ханын зураг Н. Сарантуяа. Урлаг дахь каноны асуудалд Д. Банди. Монголд үндэсний болон сонгодог дуурийн урлаг үүсч хөгжсөн үе шат Б. Сумъяа. Хүмүүн зүйл ба соёл Ж. Долгорсүрэн. Соёл судлал шинжлэх ухааны харьцангуй бие даасан салбар болох нь Ж. Цэзэн. Монгол номзүйн уламжлал Ц. Алтантуяа. Гоо сайхны сэтгэлгээний түүхийн онол арга зүйн асуудалд
505 _aСОЁЛ, УРЛАГИЙН СУРГАЛТ, ЗААХ АРГА ЗҮЙН АСУУДАЛ М. Найдалмаа. Дж. Пуччины “Баттерфляй дуурь“ ба “Чио-Чио-Сан“-ны дөрвөн арийн тухай бодол эргэцүүлэл Ж. Болормаа. Ардын аялгуут жүжгийг сургалтанд хэрэглэх боломж Б. Бадар-Ууган. Телевизийн найруулагчийн уран чадварын асуудалд Д. Пүрэвсүрэн. Дуу, хөгжмийн сургалт, залгамж холбооны асуудалд С. Сугар. Аптан дундачийн хууль буюу голчийг олохуйн арга
_r М. Найдалмаа.
_tДж. Пуччины “Баттерфляй дуурь“ ба “Чио-Чио-Сан“-ны дөрвөн арийн тухай бодол эргэцүүлэл
_tАрдын аялгуут жүжгийг сургалтанд хэрэглэх боломж
505 _aЭРДЭМТЭН СУДЛААЧИЙН ИНДЭР С. Дулам. "Домог бүтвэр” хийгээд домог зүйн чанад утга Б. Бадрах, Ч. Болдбаатар Ноmо sарiеns-ийн сэтгэлгээний биет ба биет бус дүрслэл түүний бэлгэдэл Ж. Саруулбуян. Эвэрт морины дүрсэлгээний бэлгэдэл С. Бадрал. Хийморийн морины дүрслэлд хийсэн зарим ажиглалт Б. Баяртөр. Хүрлийн үеийн зосон зургийн учир С. Батчулуун. Монголын дүрслэх урлагийн судалгааны арга зүйн асуудалд С. Соронзонболд. “Цогт тайж“ киноны хөгжмийн удиртгалд хийсэн онолын зарим судалгаа Г. Нямсүрэн. Монголын чавхдаст хөгжмийн дөрвөлд хийсэн ажиглалт судалгаа Ү. Хүрэлбаатар. Д. Намдагийн жүжгийн дүрийн задаргаа, хэв шинж Н. Борхүү. Соёл урлагийн салбар дахь зах зээлийн харилцааны зарим асуудал Ц. Уранчимэг. Кацушика Хокусайн уран бүтээл өрнө дахинд нөлөөлсөн нь
505 _aМЭРГЭДИЙН ҮГ МЭДЛЭГИЙН САН (ОРЧУУЛГЫН БҮТЭЭЛ) Жанжаа хутагт Ролбийдорж (Ишдамбийдомий) (1717-1786)-ийн тухай. Төвд хэлнээс орчуулсан Д. Дагвадорж Академич Б.В.Асафьев Хөгжмийн хэлбэр явц болох нь Орос хэлнээс орчуулсан Д.Жанчив
505 _aАРХИВ, ЭХ БИЧИГ СУДЛАЛ Ж. Энэбиш. Нүүдлийн хөгжим, ший жүжгийн тухай Судлаачийн тайлбар Баруун аймгийн нүүдлийн хөгжим, ший жүжгийн бүхийлэн явуулсан байдлын товч илтгэл (Архивын сан хөмрөгөөс) Зүүн аймгийн нүүдлийн жүжгийн бүх явсан байдлын тухай товч илтгэл (Архивын сан хөмрөгөөс)
505 _aДУРДАТГАЛ, СУРВАЛЖЛАГА Дэлхийн дэвжээний дуучдын шүүгчээр ажилласан миний хувь тохиол П.И.Чайковскийн нэрэмжит олон улсын уралдааны шүүгч Монгол улсын хөдөлмөрийн баатар, Ардын жүжигчин Цэвэгжавын Пүрэвдоржийн дурдатгал Ц. Пүрэвдоржийн уран бүтээлийн лавлах. (Материалыг бэлтгэсэн Ж.Энэбиш)
505 _aШҮҮМЖ Ч. Дашдаваа, Г. Цэрэндорж. Анхны тоглолт анхны шүүмж (Учиртай гурван толгой” жүжгийн анхны шүүмжийн тухай)
505 _aЛАВЛАГАА, МЭДЭЭЛЭЛ Урлаг судлалын ухааны ахмад эрдэмтэн Э.Оюуны “Монголчуудын театрын урлагийн ардын үндсүүд" диссертацийн товчлол Монгол улсын ардын жүжигчин, төрийн шагналт Э.Оюуны уран бүтээлийн жагсаалт (Э.Оюуны диссертацийг товчлон орчуулж уран бүтээлийн жагсаалт бэлтгэсэн С.Цэрэндорж) "Монголын соёл, урлаг судлал” эрдэм шинжилгээний бичигт бүтээлээ нийтлүүлсэн эрдэмтэн судлаачдын нэр Урлаг судлалын ухаанаар доктор (рh)-ын зэрэг хамгаалсан эрдэмтдийн нэр диссертаци (бэлтгэсэн Ж.Энэбиш)
653 _aсоёл
653 _aдуу
653 _aхөгжим
653 _aжүжиг
653 _aурлаг
942 _2ddc
_cBK